Toyota Motor Europe (TME) w pierwszej połowie 2022 roku sprzedała w samej Europie aż 563 067 samochodów (-6% przy średniej rynku -19%), wzmacniając tym samym swoją pozycję w regionie. Utrzymanie stabilnej sprzedaży samochodów znacznie powyżej średniej rynku dało marce drugą pozycję na europejskim rynku samochodów osobowych. Co ważne, udział zelektryfikowanych aut w ogólnej sprzedaży producenta w Europie wzrósł o 9 punktów procentowych do 68%.
Wyniki sprzedaży samochodów w Europie w pierwszej połowie 2022 roku potwierdziły konsekwentne umacnianie swojej pozycji w regionie przez Toyotę. Marka ponownie przekroczyła próg 500 tysięcy samochodów, zajmując drugie miejsce na europejskim rynku samochodów osobowych.
Ogólna sprzedaż w pierwszej połowie 2022 roku przez Toyota Motor Europe (TME) wyniosła 563 067 samochodów, a niewielki spadek na poziomie 6% oznacza wyraźnie lepszy wynik od średniej europejskiego rynku, który rok do roku spadł o 19%. W związku z tym udział TME w rynku nowych samochodów w Europie jest rekordowo wysoki i podskoczył do rekordowych 7,6%, co oznacza wzrost o 1 p.p. od wyniku w analogicznym okresie 2021 roku.